mgr Ewa Banaszek 
środy 15.15 - 16.15, piątki 14.25 - 15.25
          
mgr Iwona Milcarz  
czwartki 14.25 - 15.25, piątki 13.35 - 14.35
 
mgr Marlena Łój-Szewczyk 
środy 14.30 - 16.30 
 
Zamierzeniem projektu jest podniesieniu efektywności kształcenia uczniów w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych.
Realizacja projektu daje możliwości wykorzystania różnych form zajęć rozwijających uzdolnienia  i zainteresowania uczniów. 
 
Burza mózgów w problemie matematycznym to podstawa – może ktoś wymyśli coś konstruktywnego?
 
Wycieczka na Politechnikę Śląską
 
 
 
 
Matematyka jest wszędzie. Nawet jeśli myślimy że tak nie jest przy bliższej analizie okazuje się że bez równań i współrzędnych "automat nie wie co robić". Oczywiście to my nim sterujemy ale wcześniej musimy go na to przygotować.
 
 
 
 
 
W roku szkolnym 2018 / 2019 ówczesna klasa 1c zwiedzała wystawę: „Cyfry, kody szyfry - Sto lat niepodległej” - o wkładzie Polaków w rozwój matematyki, informatyki i kryptologii. 
W tym roku szkolnym zainspirowani opowieściami pani przewodnik jak również literaturą (np. „Genialni” – lwowska szkoła matematyczna autorstwa M. Urbanka) uczniowie klasy 2c pojechali na wycieczkę do Wrocławia gdzie po II wojnie światowej przeniosła się duża część polskich matematyków (H.Steinhaus, E.Marczewski)  tworzyć Śląską Szkołę Główną z podtytułem Uniwersytet i Politechnika we Wrocławiu. Tam właśnie od roku 1946 aż do 1987 (ostatnie zapiski lipiec 1987) powstawały kolejne tomy Księgi Szkockiej.
 
Na Uniwersytecie Wrocławskim w bibliotece Wydziału Matematyki i Informatyki mieliśmy okazję je oglądać. Korytarze wydziału ukazały wystawę karykatur najsłynniejszych matematyków, a następnie wystawę matematycznego origami włącznie z piramidą Sierpińskiego. Całość niewątpliwie mocno zainspirowała młodzież zwłaszcza w zgłębianiu wiedzy na temat fraktali (w świecie rzeczywistym, grafice komputerowej czy matematyce).
 
Odwiedziliśmy również największą aulę tego wydziału im. Hugona Steinhausa (w której odbywał się wykład z algebry wyższej dla studentów drugiego roku matematyki). Mogliśmy posłuchać anegdot dotyczących matematyków lwowskiej szkoły matematycznej. 
Niewątpliwie ta forma zajęć rozwija zainteresowania uczniów i sprawia że matematyka staje się ciekawsza i bardziej inspirująca.
Galeria zdjęć